Звіт директора НВК за 2017-2018 н.р.

Звіт директора Великомотовилівського НВК «заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів – дитячий садок»   на загальних зборах про свою діяльність на посаді протягом 2017-2018 навчального року.

Шановні присутні! Закінчився навчальний рік і тому ми зібралися сьогодні, щоб зробити певні підсумки роботи колективу школи, оцінити діяльність директора на посаді протягом 2017-2018 навчального року.

На цих загальних зборах ми керуємося Положенням про порядок звітування директора   Великомотовилівського НВК перед трудовим колективом, представниками громадського самоврядування школи, щодо своєї діяльності на посаді протягом навчального року, яке було затверджено за загальних зборах у червні 2007 року.

Як директор, у своїй діяльності протягом звітного періоду, я керувався Статутом НВК, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов’язками директора школи, законодавством України, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.

1. Загальна інформація про заклад і кадрове забезпечення.

У грудні 2017 року Великомотовилівське навчально-виховне об’єднання «загальноосвітня школа І-ІІІ   ступенів – дитячий садок» Фастівської районної державної адміністрації Київської області змінило установчі документи та назву на Великомотовилівський НВК «заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів – дитячий садок» Фастівської районної ради Київської області. Управління та фінансування здійснюється відділом освіти Фастівської РДА, якому делеговані відповідні повноваження. Будівля НВК прийнята в експлуатацію 1985 року, земельна ділянка, яка належить НВК має площу 2,4 га. НВК складається з двох підрозділів : дитячий садок «Любисток» на 60 дітей та школи . У 2017-2018 навчальному році працювало 19 педагогічних працівники, 6 вихователів дитячого садка та 16 працівників з числа обслуговуючого персоналу. Штатними працівниками Великомотовилівський НВК   був забезпечене на 100%. Розстановка педагогів здійснюється відповідно до фахової освіти педпрацівників. Навчання завершило 155 учнів у 11 класокомплектах, середня наповнюваність класів становить 14,0 учнів.

2. Методична робота.

У школі діє певна система методичної роботи. ЇЇ сітка створена на діагностичній основі.   Педколектив працює над проблемою « Науково – методичний супровід підготовки вчителя до роботи з обдарованими учнями»

Виховна проблема: «Формування національної свідомості та виховання духовно-вільної, творчої, гармонійно розвиненої особистості »

Результативною була робота всіх методичних об’єднань. Учителі провели відкриті уроки, виховні заходи, ділились досвідом роботи по проблемах, зросла їх педагогічна майстерність. Внаслідок чого рівень навчальних досягнень учнів школи оцінюється хорошими показниками. Учителі школи йдуть в ногу з життям. Беруть участь у вебінарах, районних семінарах методичних заходах. Широко впроваджуються у практику інноваційні технології, суть яких полягає в тому, що навчання відбувається шляхом взаємодії всіх, хто навчається. З кожним роком нові інформаційні технології на уроках впроваджує все більше і більше педагогів школи. Використовуються у навчально-виховному процесі також проектно-рефлексивні, модульні технології, технології продуктивного навчання.

  

3. Навчальна діяльність учнів.

Протягом 2017-2018 навчального року робота педколективу була спрямована на особистісно-зорієнтоване навчання і виховання школярів. Велика увага у школі приділяється охопленню дітей навчанням. Станом на 1 вересня 2017 року до першого класу були залучені всі діти, яким виповнилось 6 років, а це 12 учнів.

У школі існує певна система роботи щодо профільного навчання. У 8-9 класах проводиться допрофільна підготовка. З цією метою була налагоджена робота курсів за вибором та факультативів.

       Особлива увага приділялася роботі зі здібними та обдарованими учнями; організації та проведенню олімпіад з базових дисциплін, турнірів, конкурсів. Відповідно до навчального плану роботи школи за рахунок варіативної складової навчального плану було організовано факультативні заняття з біології, географії, української літератури, етики. На заняттях учні поглиблено опрацьовували навчальний матеріал з предметів, розв’язували олімпіадні завдання.

   Дана робота принесла певні результати.

Так 14 учнів школи закінчили навчальний рік з високим рівнем досягнень і вони нагороджені похвальними листами Баранський Богдан, Руденко Даша, Шмига Аліна , Дєтковська Марія , Тичінська Діана, Туренко Гліб, Баранський Владислав, Рак Вікторія, Секретарьова-Перченко Анна, Цибульській Денис, Дубчак Анастасія, Кулішко Тетяна, Жук Михайло, Мазур Юлія.

Результати навчальних досягнень учнів школи подані в таблиці        

Класи

Учнів

Високий рівень

  

Достатній рівень                                                

Середній рівень

               

Початковий рівень          

Якість навчальних досягнень %

До минулого року +/-

2016-2017

2017-2018

 

2

17

3

7

6

1

62

59

-3

3

13

3

5

5

0

52

60

+8

4

20

4

6

10

0

77

50

-27

Всього

50

10

18

21

1

62

56

-6

5

11

2

6

3

0

47

73

+26

6

18

2

4

10

2

33

33

0

7

13

0

2

9

2

6

15

+12

8

17

0

0

15

2

15

0

-15

9

11

0

2

7

2

36

18

-18

Всього

70

4

14

44

8

28

25

-3

10

10

0

2

2

6

31

20

-11

11

13

1

2

6

4

15

23

+8

Всього

23

1

4

8

10

23

21

-2

По школі

143

15

36

73

19

38

36

-2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відвідування уроків учнями   у 2017-2018 н.р.

Клас

Усього пропусків(днів)

З поважних причин

(днів )

 

1

12

306

306

 

2

17

197

175

 

3

13

106

106

 

4

20

165

165

 

5

11

183

94

 

6

18

275

191

 

7

13

282

108

 

8

17

367

280

 

9

11

391

97

 

10

10

325

220

 

11

13

487

47

 

Усього       155

3084

1789

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Всього робочих днів*учн   -   29450.     Пропущено днів*учнів —3084(3271)   з нихіз поважних причин1789(2094)  якість відвідування —   89 % залишилась на рівні з минулим навчальним роком. Найменше пропускали заняття учні 2,3 класів, найбільше пропусків 9 і 11 класах.    

У порівнянні з минулим навчальним роком кількість зафіксованих   пропусків зменшилась, що свідчить про посилення   контролю за відвідуванням школи з боку батьків, та   класних керівників.

У новому навчальному році з даного питання перед колективом постають наступні завдання:

Класним керівникам 1-11 класів, вчителям-предметникам:                                                                                                                                                                                                                                                

У ІІ (районному) етапі олімпіад взяли участь близько 36 учнів НВК, які вибороли 7 призових місць.

Призерами ІІ ( районного) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін та І (районного) етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів – членів МАН України у 2017/2018 н.р. стали:

Прізвище, ім’я дитини

Клас

Назва заходу

Місце

Жук Денис

Євгенійович

11

Обласний етап олімпіади з екології

ІІІ

Районний етап олімпіади з екології

І

Обласний етап олімпіади з зарубіжної літератури

ІІІ

Обласний етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів – членів МАН України у 2017/2018, номінація «Хімія»

ІІІ

Жук   Михайло Євгенійович  

6

Обласний етап Всеукраїнського конкурсу дослідницько-експерементальних робіт із природознавства «Юний дослідник» Номінація «Тваринний світ»

ІІІ

ІІ районний етап

XІ Міжнародного екологічного конкурсу

тема “Загадкове життя домашніх улюбленців

І

Районний етап Всеукраїнського

конкурсу експериментально-дослідницьких робіт із природознавства та біології «Юний дослідник» (9-11р)

І

Красновид

Василина Леонідівна

8

Обласний етап конкурсу «Юні екскурсоводи»,

«Історія малого села-частина великої історії України»

Лаурет обласного етапу

Районний етапи конкурсу «Юні екскурсоводи»

 

Коваленко Денис Андрійович

4

ІІІ обласний етап

конкурсу фоторобіт “Неосяжна моя, Україно!”

Номінація “Дива України очима дітей”

І

ІІІ обласний етап заочного Всеукраїнського конкурсу робіт юних фотоаматорів “Моя Україно!”, пейзаж

І

ІІ районний етап

обласного конкурсу фоторобіт “Неосяжна моя, Україно!”

І

Руденко Даша

2

ІІІ обласний етап заочного Всеукраїнського конкурсу робіт юних фотоаматорів “Моя Україно!”, портрет

ІІІ

Районний та обл. етапи заочного Всеукраїнського конкурсу робіт юних фотоаматорів «Моя Україно!» та «Моя країна _ Україна»

І

Руденко Поліна

2

ІІІ обласний етап заочного Всеукраїнського конкурсу робіт юних фотоаматорів “Моя Україно!”, портрет

ІІІ

Районний та обл. етапи заочного Всеукраїнського конкурсу робіт юних фотоаматорів «Моя Україно!» та «Моя країна _ Україна»

І

Притиск Анастасія Сергіївна

2

ІІ районний етап

обласного конкурсу фоторобіт “Неосяжна моя, Україно!”

Номінація “Перлини малої Батьківщини”

І

Суслова Наталія Геннадіївна

6

ІІ районний етап

Всеукраїнського гуманітарного конкурсу «Космічні фантазії»

Номінація «Образотворче мистецтво»

І

Рожошенко Марта Іванівна

8

Районний етап   українсько-литовського конкурсу малюнків

«Здай кров заради життя»

Номінація «Малюнок»

І

Мазур Юлія Володимирівна

6

Районний етап Всеукраїнського   конкурсу шкільних малюнків «Я маю право!» до Дня захисту дітей

«Великі права маленьких дітей»

І

Богач Валерій

7

Районна легкоатлетична спартакіада

І

               

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Виховна та позакласна робота.

Педагоги школи глибоко усвідомлюють, що соціальна адаптація учнів, розуміння ними своїх прав та свідомого виконання обов’язків у значній мірі залежить від правильно визначених та обраних шляхів реалізації виховного процесу. Тому пріоритетними питаннями у виховній роботі школи залишається забезпечення всебічного розвитку особистості, сприяння її самовихованню й самореалізації, спрямування їх у своїй діяльності керуватися загальнолюдськими цінностями, глибоко розуміти традиції свого народу. У зв'язку з цим виховна діяльність школи була спрямована згідно напрямків:

• Превентивне виховання.

• Морально-етичне виховання.

• Художньо-естетичне виховання.

• Громадянсько-патріотичне виховання.

• Трудове виховання.

• Фізичне виховання і пропаганда здорового способу життя.

• Екологічне виховання.

Районні виховні заходи у яких минулий рік взяла участь наша школа і показала активність та відмінні результати:

• День Перемоги.

• Заходи пам’яті жертв Голодомору.

• Захід до річниці виведення радянських військ з Афганістану.

• Численні конкурси малюнків.

• новорічні свята.

       У школі діє учнівське самоврядування, здійснюється волонтерська робота. Підрозділом ШМК є соціальна служба. Практичний психолог і соціальний педагог співпрацює із районним психологом, спеціалістами соціальних служб, органів опіки та піклування, організацією Червоного Хреста.  

     Ураховуючи нові суспільно-політичні реалії в Україні після Революції гідності, обставини, пов’язані з російською агресією, усе більшої актуальності набуває виховання в молодого покоління почуття патріотизму, відданості загальнодержавній справі зміцнення країни, активної громадянської позиції.

     Для того, щоб виховувати у дітей почуття доброзичливості, милосердя, бажання прийти на допомогу тим, хто її потребує, проведено акцію «Подаруй частинку радості». Було зібрано декілька ящиків іграшок для малюків з дитячих будинків та передано волонтерам.       Під керівництвом вчителя фізичної культури Денисенка В.В. у навчальному закладі відбулися змагання у рамках Олімпійського тижня. Найбільш активними учасниками стали учні 4 класу. Також членами учнівського самоврядування систематично перевірялись робочі куточки у класах, вологе прибирання на перервах, стан озеленення школи. Згідно плану, щопонеділка відбувалися загальношкільні лінійки, де учні звітувалися за стан чергування по школі, проведену роботу. Підсумок роботи шкільного самоврядування висвітлювався у щомісячній   шкільній газеті «Шкільний світ».

5. Правовиховна робота.

    

Що стосується правової освіти, то вона організована на належному рівні: традиційно проводиться тиждень правової освіти, приурочений Міжнародному Дню прав людини, конкурс малюнків “Право очима дітей”,. У І семестрі відбулися заплановані зустрічі з представниками міськрайонного управління юстиції, кримінальної міліції, служби у справах дітей та сім'ї.

Проводяться:

- тематичні загальношкільні лінійки та класні години,

- лекції, бесіди на правову тематику;

- анкетування;

- зустрічі з працівниками правоохоронних органів.

- уроки правознавства.

- індивідуальні бесіди з важковиховуваними учнями.

-тиждень права

- відвідування проблемних сімей вдома.

Соціальним педагогом школи регулярно і ефективно проводяться корекційно-розвивальні заняття з учнями групи ризику та учнями, що потрапили у складні життєві умови. Та все ж за звітній період траплялись випадки протиправної поведінки учнів, зокрема тютюнопаління під час перерв, агресивна поведінка, пропуски занять без поважних причин. Проте, за рахунок постійної профілактичної роботи, співпраці з органами внутрішніх справ, на обліку в кримінальній міліції у справах неповнолітніх учні школи не стоять.

6. Соціальний захист.

Соціальна підтримка дітей пільгових категорій, що навчаються у школі, проводиться згідно з діючим законодавством. На початок навчального року були підготовлені списки учнів пільгових категорій. Кількість дітей у них становить:

-Багатодітні -18 родин,

-дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування – 8,

-потерпілих внаслідок аварії на ЧАЕС- 19,

- дітей-інвалідів -3,

- неповних сімей-18,

- дітей-напівсиріт-13,

-учнів, схильних до правопорушень -1,

-дітей, що опинились в складних життєвих обставинах-3.

Ці діти постійно перебувають у центрі уваги адміністрації школи. Для них була організована участь у таких заходах: районний фестиваль «Повір у себе», подарунки до нового навчального року за кошти центру соціальних служб для молоді. Також за бюджетний кошт діти з малозабезпечених сімей та діти позбавлені батьківського піклування, з 1-4 класів, щоденно отримують безкоштовне гаряче харчування у шкільній їдальні. З опікунами дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування підтримується постійний зв'язок класних керівників, соціального педагога, адміністрації школи.

7. Профорієнтаційна робота.

Професійна підготовка молоді починається ще в шкільні роки. Завдання школи – підготувати підростаюче покоління до свідомого вибору професії. Профорієнтаційна робота у школі здійснюється під час навчально-виховного процесу: виховання трудових навичок у школярів під час прибирання території, розширення знань про професії на уроках. Якісному вихованню екскурсії на виробництво, позакласні виховні заходи.

Активно в цьому році пройшов тиждень профорієнтаційної роботи. У ході тижня були проведені цікаві та інформаційно-насичені заходи. Активно допомагали у цьому працівники районного центру зайнятості. Не менш активно взяла участь школа у районному заході «Ярмарок професій», де учні вдало презентували свою майбутню професію з використанням мультимедійних технологій. Значна профорієнтаційна робота з учнями, високий рівень підготовки випускників свідчить про те, що за минулий навчальний рік усі дев’ятикласники працевлаштовані, з них близько 50 % продовжили навчання у 10-му класі, інші – у ПТУ та інших навчальних закладах. Минулорічні випускники 11-го навчаються у коледжах та ПТУ.

  

8. Співпраця з батьками.

Виховання учня в школі і сім’ї – щоденний нерозривний процес. Тому педагогічний колектив працює у тісній співпраці з батьківським колективом з метою створення найсприятливіших умов для самореалізації та розвитку школяра. Батьки є соціальним замовником школи, а тому беруть активну участь у навчально-виховному процесі. Вони є учасниками позакласних заходів, пов’язаних з професіями, світом захоплень, родинними святами. Батьки допомагають в організації та проведенні екскурсій для учнів школи. Класні керівники тісно співпрацюють з сім’ями своїх вихованців: відвідують дітей вдома, спілкуються з родинами.

9. Збереження і зміцнення здоров’я учнів та працівників.

Медичне обслуговування учнів та працівників школи організовано відповідно до нормативно-правової бази. Щорічно на базі центральної районної лікарні діти проходять медичне обстеження. Відповідно до результатів медичного огляду дітей, на підставі довідок лікувальної установи у школі формуються спеціальні медичні групи, а також уточнені списки учнів підготовчої, основної групи та групи звільнених від занять фізичною культурою на навчальний рік. Відповідно цих списків видається наказ по школі. Медичне обслуговування працівників школи організовано також на базі Фастівської ЦРЛ. Працівники їдальні проходять медичні огляди два рази на рік. Огляди відбуваються за рахунок держбюджету. Проходження медичного огляду фіксується в санітарних книжках установленого зразка, які реєструються і зберігаються у директора школи.

              На превеликий жаль, з 2015 року учні 1-4 класів не забезпечуються безоплатним одноразовим харчуванням. Гаряче харчування   учнів 1-11 класів відбувається за рахунок батьків. Безоплатно харчуються учні з малозабезпечених сімей, учні позбавлені батьківського піклування , діти -сироти. Харчування відбувається згідно графіку на 2-3 перервах у їдальні школи. У планах виховної роботи кожного класного керівника є розділ «заходи по збереженню життя і здоров’я дітей» де запланована певна робота оздоровчого характеру з класом. Цікаво і змістовно проводилася робота у пришкільному мовному таборі.

11. Стан охорони праці та безпеки життєдіяльності.

Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу визначається у діяльності педколективу як одна із пріоритетних і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій навчально-виховного процесу, та інших численних нормативних актів, які регламентують роботу школи з цих питань. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації школи. Наказом по школі призначається відповідальний за організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладі, створено службу з охорони праці, сплановані заходи. На початку навчального року, напередодні канікул та святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно відбуваються цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями. У школі в наявності необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожна класна кімната, кабінет, майстерня, спортзал має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності. Також у приміщеннях школи розміщено кілька стендів по безпечній поведінці. Питання охорони праці та попередження травматизму неодноразово обговорювалися на нарадах при директорові. Вивчаючи стан травматизму серед учнів, можна відмітити, що в навчальному закладі здійснюється належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання. В школі розроблено низку заходів щодо попередження травматизму учнів, проведена відповідна робота з учителями.

12. Фінансово-господарська діяльність.

Будівля школи прийнята в експлуатацію 35 років назад. Адміністрація школи разом з колективом постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтриманню її у робочому стані. Так за звітний рік батьками та персоналом школи, за рахунок батьківських коштів, було зроблено:

  • 1 клас – косметичний ремонт класу.
  • 2 клас –надані будівельні матеріали для ремонту шкільного приміщення;
  • 3 клас – надані будівельні матеріали для ремонту шкільного приміщення
  • 4 клас – косметичний ремонт; надані будівельні матеріали для ремонту шкільного приміщення;
  • 5 клас – косметичний ремонт, вирівнювання, побілка стелі,
  • 6 клас – косметичний ремонт; будівельні матеріали для ремонту шкільного приміщення;
  • 7 клас – косметичний ремонт класу; будівельні матеріали для ремонту шкільного приміщення
  • 8 клас - косметичний ремонт класу, будівельні матеріали для ремонту шкільного приміщення;
  • 9 клас – косметичний ремонт класу, панелі OSB для І поверху школи;
  • 10 клас – косметичний ремонт класу, будівельні матеріали для ремонту шкільного приміщення;
  • 11 клас – закуплено панелі OSB для І поверху школи.

Також за рахунок спонсорських коштів виконано заміну внутрішньої каналізації, встановлено нову електроплиту та виконана заміна електромережі в їдальні. Встановлено циркуляційний насос у приміщенні дитячого садка, придбано насос для скважини. Для занять з предмету «Захист Вітчизни» придбана повітряна гвинтівка.

             Працівниками централізованої бухгалтерії   планово проводиться інвентаризація майна, зауважень щодо забезпечення його збереження та оприбуткування немає. Завжди вчасно готується звітна документація, матеріали списуються, або оприбутковуються. Адміністрацією школи приділяється достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу. Коридори, вестибюль школи поступово поповнюються новими   стендами, проводиться робота по озелененню коридорів. Подвір’я школи завжди прибране, доглянуте. На квітниках щороку висаджуються квіти, які протягом літа доглядаються учнями та персоналом школи, своєчасно обрізаються дерева, кущі, біляться бордюри. Обслуговуючим персоналом проводиться скошування трави на газонах, винесення та періодичне вивезення сміття з території школи. Через недостатність коштів у бюджеті   повноцінна підготовка нашої школи до нового навчального року стає проблематичною. Зрозуміло, я як директор використаю для підготовки школи усі можливі резерви: спонсорські кошти, позабюджетні кошти, але їх недостатньо для такого обсягу робіт.

13. Управлінська діяльність.

Управління школою здійснюється згідно річного плану роботи школи, плану внутрішкільного контролю та календарних планів вчителів-предметників і планів виховної роботи класних керівників.    У навчальному закладі в наявності усі нормативно-правові документи, що регламентують діяльність загальноосвітнього навчального закладу. У школі адміністрацією використовується багато різних форм контролю за станом навчально-виховного процесу і , в першу чергу, таких традиційних як вивчення викладання стану предметів та виконання навчальних планів та программ, перевірка класних журналів, щоденників, поведінки, тощо. Під час здійснення внутрішньошкільного контролю за рівнем викладання навчальних предметів заступником директора школи Перепелицею І.С. використовуються діагностичні картки аналізу та вивчення стану викладання предметів з використанням комп’ютера. Аналіз результатів внутрішньошкільного контролю знаходить відображення у рішеннях педагогічної ради школи, відповідних наказах по навчальному закладу. Крім контролю за рівнем знань та навчальних досягнень учнів проводяться систематичні дослідження стану відвідування занять та стану навчальної дисципліни. За результатами моніторингу адміністрація школи приймає управлінські рішення щодо конкретних учителів та учнів.

               Основними формами спілкування є наради, індивідуальні бесіди, інформування. Контроль здійснюється не заради пошуку винних, а заради позитивного кінцевого результату. На моє переконання, завдяки такому стилю керівництва у школі залишається мінімум агресивності, наявне творче вирішення справ; переважають такі методи керівництва як порада, особистий приклад, похвала; ставлення до людей – шанобливе, вимогливість поєднується із справедливістю, спілкування ввічливе, поважливе, рідко з наказом. У зв'язку з цим я надаю колегам більше самостійності, відповідної їхній кваліфікації і характеру роботи, створюю необхідні умови для самореалізації. У кожному зі своїх підлеглих бачу, насамперед, особистість у всьому розмаїтті її людських якостей і властивостей. Таких якостей у адміністративній роботі вимагаю не тільки від себе, а й від своїх заступників.

Великомотовилівський НВК «заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів – дитячий садок»

4 червня   2018 року

Протокол   №_____

Загальних зборів педагогічного колективу, батьківського комітету, ради школи та громадськості

Присутні : члени педагогічного колективу, батьки

Слухали : звіт директора Великомотовилівського НВК       Войналовича С.А. про діяльність в 2017-2018н.р. (Додаток)

Виступили :

голова батьківського комітету школи Доля Т.О. , яка сказала присутнім про те, що директор НВК ґрунтовно розповів про роботу за рік, успіхи та проблеми і внесла пропозицію оцінити його роботу задовільною.

Ухвалили : роботу директора Великомотовилівського НВК визнати задовільною.

Голова зборів                                               Войналович С.А.

Секретар                                                       Сингаєвська Т.О.