Звіт керівника про роботу за 2019-2020 н.р.

Звіт керівника Великомотовилівського НВК "заклад ЗСО І-ІІІ ступенів-дитячий садок"   за 2019-2020 н.р.

     1.Загальні відомості про навчальний заклад :

  • повна назва навчального закладу: Великомотовилівський НВК заклад "ЗСО І-ІІІ ступенів-дитячий садок" Фастівської районної ради, Київської області
  • форма власності: комунальна,
  • юридична адреса навчального закладу: 08522, Київська обл., Фастівський р-н. с. Велика Мотовилівка, вул. Шкільна 1,
  • мова виховання та навчання: українська ,
  • кількість класів, місць за проектом: 11класів , 786 учнів ,
  • кількість учнів у навчальному закладі: 155 учнів,
  • рух учнів протягом навчального року: прибуло 18,   вибуло 14,
  • режим роботи навчального закладу: п’ятиденний, початок роботи 7.30, закінчення роботи 18.00 .

2. Матеріально-технічна база навчального закладу:

  • облаштування приміщень та території навчального закладу: територія 2.4 га, приміщення школи має три поверхи , спортивний зал, приміщення їдальні, бібліотека і читальний зал, дитячий садок «Любисток» на три вікові групи, Фастівський районний інклюзивно-ресурсний центр.
  • відповідність приміщень та території навчального закладу санітарно-гігієнічним нормам: приміщення та територія закладу відповідає санітарно-технічним нормам, трава покошена ,територія огороджена частково, сміттєзбиральні ємності знаходяться на відстані 25 м від приміщення, вчасно очищаються.
  • поліпшення матеріально-технічної бази навчального закладу протягом навчального року: за кошти районної ради закуплено і постелений лінолеум на 2 та 3 поверхах школи, закуплені та замінені світильники в коридорах на 2 та 3 поверхах, встановлені фільтри для питної води та відремонтована витяжка у шкільній їдальні.
  • проведення ремонтних робіт протягом навчального року: виконані поточні ремонти в класних кімнатах та групах дитячого садка силами батьків та педагогічних працівників, виконано ремонтні роботи по заміні частини опалення в групі дитячого садка.
  • дотримання правил охорони праці та безпеки життєдіяльності: правила охорони праці та безпеки життєдіяльності в закладі дотримано: персонал періодично проходить навчання з охорони праці та перевірку знань з фіксацією в відповідному журналі. Випадків виробничого та невиробничого травматизму за 2019-2020 н. р. не було.

3. Кадрове забезпечення навчального закладу:

  • кількісний склад працівників навчального закладу: кількість штатних одиниць за штатним розписом- 43, кількість фактично зайнятих посад-39 , вакансії-1 ; кількість педагогічних працівників 22, вихователів – 5, обслуговуючого персоналу - 15;
  • якісний склад педагогічних працівників:у закладіпрацює 17 педагогів (основні):

педагогів вищої кваліфікаційної категорії – 10, з них :

старший учитель – 5;

педагогів І кваліфікаційної категорії: – 4;

педагогів ІІ кваліфікаційної категорії: – 1;

спеціалістів – 2;

За стажем роботи: до 3 років –1;

до 10 років –2;

до 15 років –1;

до 20 років –1;

понад 20 років -12

  • керівник навчального закладу: Войналович Сергій Анатолійович, освіта- вища , КДПІ ім .О.М. Горького, 1990р., стаж педагогічної роботи- 31 рік, стаж роботи на посаді-16 років
  • заступник директора навчального закладу: Перепелиця Інна Станіславівна , освіта- вища, Київський національний лінгвістичний університет, стаж педагогічної роботи-25 років, стаж роботи на посаді- 13 років.

4. Медичне обслуговування учнів у навчальному закладі:

  • пріоритетні напрями роботи: збереження життя та здоров’я учасників навчального процесу,
  • співпраця з територіальними медичними установами: співпраця із Великомотовилівським ФАП, та Мотовилівською амбулаторією сімейної медицини.

медичні огляди учнів відбуваються на базі Фастівської ЦРЛ, та сімейними лікарями.

  • система зміцнення здоров’я учнів: у дитячому садку систематично проводиться ранкова зарядка, у школі введені 3 год фізичної культури, проводяться спортивні змагання та ігри на свіжому повітрі.
  • оздоровчо-профілактична робота та пропаганда здорового способу життя:

Протягом 2019-2020 н.р. соціальним педагогом була проведена наступна робота:

üІндивідуальні консультації дітей, батьків пільгових категорій;

üІндивідуальні консультації батьків з адаптації дітей до дитячого садка;

üІндивідуальне консультування батьків, які опинилися в СЖО;

üКонсультативна робота з учнями «групи ризику», з учнями схильними до виникнення залежностей (тютюнопаління, алкоголізму, наркоманії»

üпроведені тренінгові заняття з профілактики самогубства, правового виховання учнів, протидії торгівлі людьми та насильства в сімї ;

üперегляд презентацій « Суїцидальна поведінка», «СНІД – чума XXI ст.»;

üвиховні години на теми запобігання поширення СНІД;

üзаходи щодо превентивного виховання учнів: булінг, дискримінації, насильству та агресії;

üвиховні години з профілактики тютюнопаління, наркоманії;

üперегляд відеофільму « Правда про куріння»;

üанкетування дітей « Що мені подобається» «Твої професійні нахили»

üвивчення соціально-побутових умов життя сімей, що опинилися в СЖО, дітей позбавлених батьківського піклування, дітей « групи ризику» та за запитом класних керівників;

üздійснення соціально-педагогічного патронажу соціально-незахищених категорій дітей;

üскладання плану роботи з дітьми, що перебувають на ВШО.

5. Організація харчування учнів у навчальному закладі:

  • назва організації, що постачає продукти харчування: ТОВ «Стартрейдінг»
  • наявність і робочий стан технологічного та холодильного обладнання: технологічне та холодильне обладнання знаходиться в справному стані.
  • кадрове забезпечення харчоблоку: у харчоблоці працює двоє працівників – кухарі одна має середню спеціальну освіту , інша середню.
  • періодичність харчування – діти дитячого садка 3 рази на день, учні школи – один раз на день, сніданок.
  • забезпечення харчуванням учнів пільгових категорій: харчуванням забезпечено 22 учні пільгових категорій : сироти, позбавлені батьківської опіки, діти учасників бойових дій.
  • наявність приписів санітарно-епідеміологічної служби: приписи санітарно-епідеміологічної наявні, виконуються своєчасно.

6. Навчально-виховна робота у навчальному закладі:

  • форми роботи з педагогічними працівниками:

Одним із завдань методичної роботи на сучасному етапі є активізація творчих здібностей учителів. Серед традиційних форм роботи переважають: інструктивно-методичні наради, методичні об'єднання, предметні тижні, семінари-практикуми, педагогічні конференції, педагогічні читання; педагогічні ради; індивідуальні методичні консультації, співбесіди; участь у вебінарах різних рівнів; проведення єдиних методичних днів у закладі освіти   для задоволення професійного інтересу вчителів та вдосконалення ними власної педагогічної практики; участь педагогів НВК в районних та обласних методичних заходах.

Нетрадиційні: панорама методичних знахідок, створення інформаційно-освітнього середовища професійного розвитку вчителя різними засобами, зокрема із використанням хмарних технологій, соціальних мереж; створення методичної афіші, проблемні столи, педагогічні посиденьки, творчі звіти вчителів, що атестуються. Адміністрацією НВК проводяться діагностичні та моніторингові дослідження у ході вивчення стану викладання навчальних предметів, рівня навчальних досягнень учнів з основ наук, рівня фахової майстерності і компетентності педагогічних кадрів, виявлення позитивного досвіду, обдарованих, талановитих дітей.

  • робота з молодими спеціалістами спрямована на організацію підтримки в розробленні вчителем цільової програми професійного розвитку, індивідуального плану професійного вдосконалення. Систематично надається допомога педагогічним працівникам у визначенні теми, підготовці докурсових та післякурсових завдань, плануванні термінівв иконання цих завдань та форм їх узагальнення.
  • Підвищення фахового рівня педагогічних працівників:

Підвишення професійної компетентності педагогів відбувається шляхом формування     науково- методичного середовища або професійної взаємодії з колегами; створення інформаційно-освітнього простору з рівноправним доступом усіх педагогів до інформаційно- освітніх ресурсів; готовності до інноваційної діяльності, надання пріорітету освітніх технологій; організації пошукової, науково-дослідницької роботи педагогів та учнів; формування гнучкої системи безперервної освіти педагогів; забезпечення проходження курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників на основі вивчення запитів і потреб згідно з планом-графіком КОІПОПК; участі педагогів НВК у обласних професійних формуваннях. Широкі можливості для професійного росту, самореалізації, активізації творчого пошуку педагога передбачає проведення атестації. У 2019-2020н.р. було налагоджено систему координування планів курсового підвищення кваліфікації педагогічних та керівних працівників НВК.  План курсового підвищення кваліфікації педагогічних та керівних працівників НВК виконано на 100%. Педагоги НВК були слухачами авторських, проблемно-тематичних, дистанційних курсів, обласних майстер-класів, педагогічних студій. Курси підвищення   кваліфікації педагогічних працівників у 2019/2020 навчальному році на базі КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів» пройшли:

Дата

 

Категорія

працівників

 

 

Форма

 

Кваліфікаційна категорія

 

Прізвище, ім’я, по-батькові педагога

21.08.2019

Для керівників ЗЗСО

Участь у сертифікаційному навчально-методичному заході з підвищення кваліфікації

«Формування Людини Майбутнього – основний ціннісний орієнтир сучасної освіти».

Вища

Войналович С.А.

17-21.12.2019

Для керівників ЗЗСО, які координують діяльність початкової школи

( НУШ)

Навчання за програмою курсів підвищення кваліфікації

Вища

Войналович С.А.

10.02.2020

Для вчителів фізики, астрономії

Сертифікаційний тренінг для учителів природничо-математичних дисциплін   «Формування дослідницьких компетентностей учнів з використанням інтерактивних комп’ютерних

моделювань»

Вища

Войналович С.А.

19.09-04.10.2020

Заступників директорів з навчально-виховної роботи

Тренінги з підвищення кваліфікації заступників директорів з навчально-виховної роботи, які координують роботу вчителів початкових класів

Вища

Перепелиця І.С.

17-21.12.2019

Для   заступників директорів з навчально-виховної роботи, які координують діяльність початкової школи

( НУШ)

Навчання за програмою курсів підвищення кваліфікації

Вища

Перепелиця І.С.

18.09.2019

Вчителі біології та екології

Участь у сертифікаційному навчально-методичному заході з підвищення кваліфікації для вчителів біології та екології «Формування предметних компетентностей на заняттях біології у профільних класах».

Вища

Жук Г.П.

29.01.2020

Вчителі біології та екології

Сертифікаційний тренінг для учителів природничо-математичних дисциплін   «Формування дослідницьких компетентностей учнів з використанням інтерактивних комп’ютерних моделювань».

Вища

Жук Г.П.

01.10.2018-

12.10.2018

Учителі природознавства, хімії, біології, екології, географії, фізики та астрономії, які викладають інтегрований курс «Природознавство»

Курси підвищення фахової кваліфікації з проблеми«Особливості вивчення інтегрованого курсу «Природознавство» в основній та старшій профільній школі»

Перша

Жук Г.П.

02.11- 13.11.

2019

Для вчителів хімії та біології

Курси підвищення фахової кваліфікації з проблеми«Інтеграція в навчанні предметів галузі « Природознавство»

Перша

Карлінська В.Л.

19.02-21.02.   2020

Учителі математики

Курси підвищення фахової кваліфікації з проблеми « STEM –освіта як чинник розвитку SMART–суспільства»

Перша

Телитченко О.М.

04.11-29.11.

2019

Учителі історії та правознавства

Курси підвищення фахової кваліфікації вчителів історії та правознавства(додат-ково : учителів громадянської освіти).

Вища

Кучерява В.П.

2019

Учителі початкових класів

Підвищення кваліфікації учителів початкових класів з упроовадження нового Державного стандарту початкової школи»

Вища

Паламар Г.В.

2019

Учителі початкових класів

Підвищення кваліфікації учителів, які викладають інтегрований курс « Мистецтво» за принципами НУШ у початкових класах ЗЗСО»

Вища

Войналович В.В.

Сингаєвська Т.О.

Свєшнікова Н.В.

  • Використання сучасних наукових психолого-педагогічних досягнень, інноваційних технологій під час проведення навчально-виховного процесу: В умовах реформування системи загальної середньої освіти виникла потреба зміни підходів до організації   науково-методичного супроводу професійної діяльності вчителя. У 2019-2020н.р. були оновлені методичні підходи до роботи з педагогами, а саме: дистанційна освіта, адресні навчальні семінари, тренінги, підвищення кваліфікації за новим змістом і формами, оновлені програми, організаційна спрямованість методичної допомоги, аналіз, моніторинг.Члени педагогічного колективу брали участь у методичних заходах та проектах різних рівнів.
  • У 2019-2020н.р.було проатестовано 100% педагогічних працівників від плану.Атестовано: відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії "спеціаліст вищої категорії" – 4 (Войналович С.А., Перехрест Т.Д., Сердюк Л.В., Кучерява В.П.), відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній "спеціаліст І категорії" – 1 (Телитченко О.М.), присвоєнокваліфікаційну категорію: "спеціаліст вищої категорії" – 1 ( Жук Г.П.),"спеціаліст другої категорії" – 1( Горобей Ю.В.), присвоєно педагогічне звання « старший учитель – 2( Перехрест Т.Д., Кучерява В.П.), підтверджено педагогічне звання « старший учитель – 1( Войналович С.А.).
  •        З метою презентації кращого досвіду закладу освіти та педагогічних працівників, матеріли вчителів Перехрест Т.Д., Войналовича С.А., Сердюк Л.В., Жук Г.П. були   представлені на районну педагогічну виставку "Освіта Фастівщини – 2020" згідно з розробленим та затвердженим наказом відділу освіти Положенням про районну педагогічну виставку у номінаціях «Гуманітарна освіта», «Природничо-математична освіта».За підсумками районної педагогічної виставки "Освіта Фастівщини – 2020" методичні розробки педагогів увійшли до анотованого каталогу і розміщена на сайті РМК у рубриці «Методична скарбничка». Змістовними, цікавими та естетично оформленими пройшли декади та предметні тижні. Методичним кабінетом організовано та проведено проблемно – пошуковий семінар «Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності» та педагогічні читання «Освітньо-педагогічна діяльність Тимофія Григоровича Лубенця». Матеріали цих заходів висвітлені на сайті НВК, зібрані та систематизовані у тематичних папках ШМК, матеріали Горобей Ю.В. та   Войналовича С.А. були представлені на районному етапі проблемно – пошукового семінару.
  • програмно-методичне забезпечення навчально-виховного процесу: основним засобом реалізації призначення загальноосвітнього закладу є засвоєння учнями обов'язкового мінімуму змісту загальноосвітніх програм. Реалізація освітньої програми школи здійснюється через три рівні освіти:

- початкова освіта тривалістю чотири роки;

- базова середня освіта тривалістю п’ять років;

- профільна середня освіта тривалістю три роки.

У закладі наявний список підручників, за якими працює школа (комплект підручників);

робота методичної ради школи (план, протоколи засідань ШМР);

робота методичних об’єднань (по кожному методоб’єнанню окрема папка): план роботи, протоколи засідань, методичні розробки);

матеріали діяльності інших форм методичної роботи (творчих груп, семінарів-практикумів, проблемних семінарів,творчих звітів учителів тощо);

робота з молодими вчителями;

матеріали з вивчення, узагальнення та поширення кращого педагогічного досвіду;

тематичні папки: сучасний урок; методичні технології; загальна дидактика; організація виховної роботи; загальна методика викладання; зразкио формлення шкільноїдокументації,програми інноваційної діяльності; робота профільнихкласів

  • використання новітніх технологій у роботі з учнями:   педагоги НВК активно використовують у роботі з учнями інтерактивні технології навчання; проектні технології ; проблемне навчання; технологія колективних творчих справ; групові дискусії; тренінги спілкування. Заслуговують на увагу сучасні педагогічні технології, що виокремлені в Концепції Нової української школи для застосування у початковій школі: технології формування критичного мислення; ІКТ-технології, парно-групові технології, технології особисто зорієнтованого навчання, авторські технології відомих майстрів педагогічної праці, технології рівневої диференціації, інтегроване навчання; ігрові технології.
  • В умовах реформування системи загальної середньої освіти виникла потреба зміни підходів до організації науково-методичного супроводу професійної діяльності вчителя. У 2019-2020н.р. були оновлені методичні підходи до роботи з педагогами, а саме: дистанційна освіта, робота з платформою ZOOM  для проведення відео-уроків, конференцій, вебінарів та GoogleClassroom; адресні навчальні семінари, тренінги, підвищення кваліфікації за новим змістом і формами, оновлені програми, організаційна спрямованість методичної допомоги, аналіз, моніторинг. Педагоги НВК пройшли курси підвищення кваліфікації з організації дистанційого навчання в умовах карантину, які були розроблені освітньою платформою Всеосвіта. Члени педагогічного колективу брали участь у методичних заходах та проектах різних рівнів, активно працювали над підвищенням свого професійного рівня під час карантину, про що свідчать сертифікати та свідоцтва педагогів: Войналовича С.А., Войналович В.В., Перепелиці І.С., Жук Г.П., Горобей Ю.В., Жукова М.О., Сердюк Л.В., Паламар Г.В., Телитченко О.М.
  • У 2018-2019н.р. педагоги НВК активно працюють в питанні розміщення власних авторських матеріалів на різних web-сайтах. Презентації «Досвід роботи» вчителів-предметників, що атестуються, представлені на сайті НВК. Навчально-методичний посібник Войналовича С.А. «Інтегроване навчання та міжпредметні зв’язки на уроках фізики» та методична розробка «Прикладні задачі з фізики сільськогосподарського змісту»розміщені за посиланням: https://naurok.com.ua/ (освітній проект На Урок). Розробка уроку географії Сердюк Л.В. представлена теж на освітньому проекті На Урок (https://naurok.com.ua/publ/152916). Конспекти уроків та виховних заходів вчителів Войналовича С.А., Перехрест Т.Д. Горобей Ю.В., Жук Г.П. ,Перехрест Т.Д. розміщені на WEB- сайті районного РМК у розділі «Методична скарбничка» та на сайті НВК у рубриці «Творчий портрет». Однак, протягом 2019-2020 н.р. жоден вчитель не друкувався у періодичних фахових виданнях.              

7. Управлінська діяльність у навчальному закладі:

  • вивчення стану навчально-виховного процесу: вивчається директором та заступником директора шляхом відвідування уроків, проведенням контрольних зрізів з окремих предметів.
  • динаміка змін навчальних досягнень учнів: при проведенні контрольних зрізів знань більша частина учнів показує позитивну динаміку у навчальних досягненнях.

8. Робота з батьками та громадськістю у навчальному закладі:

  • форми та види роботи з батьками: у роботі з батьками вчителі та вихователі використовували різні форми, що сприяли зближенню педагогів і батьків, допомагали наблизити сім’ю до дитсадка і школи та визначити оптимальні шляхи виховного впливу на дитину. Протягом року планомірно проводилася робота з членами родин вихованців. Вчителі та вихователі постійно спрямовували самоосвіту батьків з різних питань, стимулювали їх прагнення і вміння поповнювати свої педагогічні знання. У процесі спілкування з батьками вихователі намагалися створити атмосферу довіри, враховувати особливості кожної родини. Педагоги проводили з батьками індивідуальні бесіди, консультації, тренінгові заняття, анкетування, Дні відкритих дверей, пропонували їхній увазі виставки дитячих робіт, методичну літературу, залучали до активної участі у підготовці і проведенні свят, конкурсів, екскурсій. У батьківських куточках вихователі систематично розміщували інформацію різноманітної тематики про розвиток, виховання та навчання малюків дошкільного віку, показники сформованості базових якостей особистості; ознайомлення з ефективними методами та прийомами формування у дошкільників різних форм активності; розкриття важливості ролі матері й батька у вихованні хлопчика і дівчинки тощо. Педагоги постійно залучали батьків дітей брати активну участь у житті групи дитячого садка та класу.
  • дієвість роботи батьківських комітетів: протягом року систематично збирались батьківські збори по класах та групах, батьківські комітети надавали велику допомогу в облаштуванні класів та приміщень дитсадка, в оновленні матеріально-технічного забезпечення класів і груп.
  • залучення батьків до участі у навчально-виховному процесі, проведення заходів у навчальному закладі: батьки залучались до активної участі у підготовці і проведенні свят, конкурсів, екскурсій.
  • форми взаємодії з різними установами, організаціями: колектив Великомотовилівського НВК співпрацював з громадськими організаціями «Ініціативна молодь Мотовилівських сіл» та ГО «Громадський актив селища Борова». У школі розроблений план роботи з батьками на 2019-2020н.р. Підписана тристороння угода про співпрацю у реалізації проекту «Самоврядування дітей, молоді, педагогічної та батьківської громадськості».

Великомотовилівський НВК «заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів – дитячий садок»

с. Велика Мотовилівка

Протокол   № 2 від 05 червня   2020 року  

Загальних зборів педагогічного колективу, батьківського комітету, ради школи та громадськості

Присутні : члени педагогічного колективу- 10, батьки- 13

Слухали : звіт директора Великомотовилівського НВК       Войналовича С.А. про діяльність в 2019-2020 н.р. (Додаток)

Виступили :

голова батьківського комітету школи Калініченко Анна , яка сказала присутнім про те, що директор НВК ґрунтовно розповів про роботу за рік, успіхи та проблеми і внесла пропозицію оцінити його роботу задовільною.

Ухвалили : роботу директора Великомотовилівського НВК визнати задовільною.

Голова зборів                                              Войналович С.А.

Секретар                                                       Сингаєвська Т.О.