Звіт директора за 2018-2019 н.р.

Звіт керівника Великомотовилівського НВК "заклад ЗСО І-ІІІ ступенів-дитячий садок" за 2018-2019 н.р.

     1.Загальні відомості про навчальний заклад

  • повна назва навчального закладу: Великомотовилівський НВК "ЗЗСО І-ІІІ ступенів-дитячий садок" Фастівської районної ради, Київської області
  • форма власності: комунальна,
    • юридична адреса навчального закладу:08522, Київська обл., Фастівський р-н. с. Велика Мотовилівка,вул. Шкільна 1,
  • мова виховання та навчання: українська ,
  • кількість класів, місць за проектом: 11класів , 786 учнів ,
  • кількість учнів у навчальному закладі: 153 учнів,
  • рух учнів протягом навчального року: прибуло 18,   вибуло 14,
  • режим роботи навчального закладу: п’ятиденний, початок роботи 7.30, закінченя роботи 18.00.

2. Матеріально-технічна база навчального закладу:

  • облаштування приміщень та території навчального закладу: територія 2.4 га, приміщення школи має три поверхи , спортивний зал, приміщення їдальні, бібліотека і читальний зал, дитячий садок «Любисток» на три вікові групи, Фастівський районний інклюзивно-ресурсний центр.
  • відповідність приміщень та території навчального закладу санітарно-гігієнічним нормам: приміщення та територія закладу відповідає санітарно-технічним нормам.
  • поліпшення матеріально-технічної бази навчального закладу протягом навчального року:   за кошти Мотовилівської с/рзакуплені морозильна камера, обладнання для шкільної їдальні, закуплено ноутбук та принтер у методичний кабінет дитячого садка, у двох класах 1та 3 встановлено проектори та екрани, ноутбуки вчителя,за бюджетні кошти створено ресурсний центрз комп’ютером,проектором та інтерактивною дошкою, обладнано проектором і комп’ютером кабінет хімії, фізики зроблений ремонт у методичному кабінеті школи , кабінеті фізики .
  • проведення ремонтних робіт протягом навчального року: виконані поточні ремонти в класних кімнатах та групах дитячого садка силами батьків та педагогічних працівників, виконано ремонтні роботи по заміні частини опалення в групі дитячого садка, зроблено капітальний ремонт приміщення туалету на ІІ поверсі та зовнішньої каналізації за рахунок коштів районного бюджету. Також у цьому році виділені кошти за рахунок освітньої субвенції на закупівлю лінолеуму та енергозберігаючих світильників для школи.
  • дотримання правил охорони праці та безпеки життєдіяльності:правила охорони праці та безпеки життєдіяльності в закладі дотримано: персонал періодичнопроходить навчання з охорони праці та перевірку знань з фіксацією в відповідному журналі. Випадків виробничого та невиробничого травматизму за 2018-2019 рік не було.

3. Кадрове забезпечення навчального закладу:

  • кількісний склад працівників навчального закладу: кількість штатних одиниць за штатним розписом- 42, кількість фактично зайнятих посад-39 , кількість педагогічних працівників22,вихователів – 6, обслуговуючогоперсоналу - 15;
  • якісний склад педагогічних працівників:у закладіпрацює 18 педагоги (основні):

педагогів вищоїкваліфікаційної категорії – 9, з них :

учитель-методист –1;

старший учитель – 4;

педагогів І кваліфікаційної категорії: – 5;

педагогів ІІ кваліфікаційної категорії: – 1;

спеціалістів – 4;

VIII тарифний розряд – 3.

За стажем роботи: до 5 років –немає;

                               від 5 до 10 років –3;

від 10 до 15 років –3;

від 15 до 20 років –2;

від 20 до 25 років –5;

понад 25 років – 9

  • керівник навчального закладу: Войналович Сергій Анатолійович, освіта- вища , КДПІ ім .О.М. Горького, 1990р., стаж педагогічної роботи- 30 років, стаж роботи на посаді-15 років
  • заступники директора навчального закладу:Перепелиця Інна Станіславівна , освіта- вища, Київський національний лінгвістичний університет, стаж педагогічної роботи-24роки, стаж роботи на посаді- 12 років.

4. Медичне обслуговування учнів у навчальному закладі:

  • пріоритетні напрями роботи: збереження життя та здоров’я учасників навчального процесу,
  • співпраця з територіальними медичними установами: співпраця із Великомотовилівським ФАП, та Мотовилівською амбулаторією сімейної медицини.

медичні огляди учнів відбуваються на базі Фастівської ЦРЛ, та сімейними лікарями.

  • система зміцнення здоров’я учнів: у дитячому садку систематично проводиться ранкова зарядка, у школі введені 3 год фізичної культури, проводяться спортивні змагання та ігри на свіжому повітрі.
  • оздоровчо-профілактична робота та пропаганда здорового способу життя:

Протягом 2018-2019 н.р. соціальним педагогом була проведена наступна робота:

üІндивідуальні консультації дітей, батьків пільгових категорій;

üІндивідуальні консультації батьків з адаптації дітей до дитячого садка;

üІндивідуальне консультування батьків, які опинилися в СЖО;

üКонсультативна робота з учнями «групи ризику», з учнями схильними до виникнення залежностей (тютюнопаління, алкоголізму, наркоманії»

üпроведені тренінгові занняття з профілактики самогубства, правового виховання учнів, протидії торгівлі людьми та насильства в сімї ;

üперегляд презентацій « Суїцидальна поведінка», «СНІД – чума XXI ст.»;

üвиховні години на теми запобігання поширення СНІД;

üзаходи щодо превентивного виховання учнів: булінг, дискримінації, насильству та агресії;

üвиховні години з профілактики тютюнопаління, наркоманії;

üперегляд відеофільму « правда про куріння»;

üанкетування дітей « Що мені подобається» «Твої професійні нахили»

üвивчення соціально-побутових умов життя сімей, що опинилися в СЖО, дітей позбавлених батьківського піклування, дітей « групи ризику» та за запитом класних керівників;

üздійснення соціально-педагогічного патронтажу соціально-незахищених категорій дітей;

üскладання плану роботи з дітьми, що перебувають на ВШО.

5. Організація харчування учнів у навчальному закладі:

  • назва організації, що постачає продукти харчування: приватний підприємець
  • наявність і робочий стан технологічного та холодильного обладнання: технологічне та холодильне обладнання знаходиться в справному стані
  • кадрове забезпечення харчоблоку: у харчоблоці працює двоє працівників – кухарі одна має середню спеціальну освіту , інша середню.
  • кількість разів харчування: періодичність харчування –діти дитячого садка 3 рази на день,

учні школи – один раз на день, сніданок.

  • забезпечення харчуванням учнів пільгових категорій: харчуванням забезпечено 24 учні пільгових категорій : сироти, позбавлені батьківської опіки, діти учасників бойових дій.
  • наявність приписів санітарно-епідеміологічної служби:приписи санітарно-епідеміологічної наявні, виконуються своєчасно .

6. Навчально-виховна робота у навчальному закладі:

За минулий навчальний рік учні 2-11 класів мають такі результати навчання

Учнів з високим рівнем досягнень – 20, що становить 15 % від усіх учнів

Учнів з достатнім рівнем досягнень -59, що становить 43 % від усіх учнів

Учнів з середнім рівнем досягнень - 45 , що становить 33 %   від усіх учнів

Учнів з початковим   рівнем досягнень - 13, що становить 9 %   від усіх учнів.

Державну підсумкову атестацію пройшли учні 4,9, та 11 класів. У 4 класі початкового рівня досягнень немає, у 9 класі учнів з початковим рівнем 7. Другий рік поспіль маємо проблему у випускному 11 класі, де з початковим рівнем є 6 учнів. І в рейтингу навчальних закладів області маємо 419 місце, у минулому році 415.

У Великомотовилівському НВК продовжує діяти система роботи з обдарованою та здібною молоддю. На І етапі ця робота передбачає пошук та підтримку талановитої та обдарованої молоді на шкільному етапі олімпіад з базових предметів та конкурсів учнівської творчості, на ІІ етапі – це підготовка та участь учнів у районних етапах олімпіад та конкурсів учнівської творчості, на ІІІ етапі – це підготовка та участь талановитих учнів в обласних етапах олімпіад з базових предметів та учнівських конкурсах. У школі створено банк даних вчителів-предметників, які працюють з інтелектуально обдарованими учнями.

Призерами районного етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад у 2018-2019н.р. стали такі учні

Жук Михайло –хімія, математика , Циганков Олександр- трудове навчання, Мартиненко Ілона-українська мова та література, географія, Шипп Анастасія- біологія.

Призером обласного етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад у 2018-2019н.р. стала Мартиненко Ілона- українська мова та література.

Також багато учнів нашої школи брали участь і стали призерами різноманітних конкурсів.

У школі створені умови для впровадження варіативності навчання, зокрема у навчальному плані передбачено вивчення курсів за вибором та факультативів: зарубіжна література, елементи геометрії у початкових класах. етика, українська література, історія, біологія, математика у основній і старшій школі.

  • форми роботи з педагогічними працівниками:

Одним із завдань методичної роботи на сучасному етапі є активізація творчих здібностей учителів. Серед традиційних форм роботи переважають: інструктивно-методичні наради, методичні об'єднання, предметні тижні, семінари-практикуми, педагогічні конференції, педагогічні читання; педагогічні ради; індивідуальні методичні консультації, співбесіди; участь у вебінарах різних рівнів; проведення єдиних методичних днів у закладіосвіти   для задоволення професійного інтересу вчителів та вдосконалення ними власної педагогічної практики; участь педагогів НВК в районних та обласних методичних заходах.

Нетрадиційні: панорама методичних знахідок, створенняінформаційно-освітньогосередовищапрофесійногорозвиткувчителярізнимизасобами, зокремаізвикористаннямхмарнихтехнологій, соціальних мереж;створенняметодичноїафіші, проблемністоли, педагогічніпосиденьки, творчізвітивчителів, щоатестуються.Адміністрацією НВК проводятьсядіагностичні та моніторинговідослідження у ходівивчення стану викладаннянавчальнихпредметів, рівнянавчальнихдосягненьучнів з основ наук, рівняфаховоїмайстерності і компетентностіпедагогічнихкадрів, виявлення позитивного досвіду, обдарованих, талановитихдітей.

  • робота з молодимиспеціалістамиспрямована на організаціюпідтримки в розробленнівчителемцільовоїпрограмипрофесійногорозвитку, індивідуального плану професійноговдосконалення.Систематично надаєтьсядопомогапедагогічнимпрацівникам у визначенні теми, підготовцідокурсових та післякурсовихзавдань, плануваннітермініввиконанняцихзавдань та форм їхузагальнення.
  • Підвищенняфаховогорівняпедагогічнихпрацівників:

Підвишенняпрофесійноїкомпетентностіпедагогіввідбувається шляхом формуваннянауково- методичного середовищаабопрофесійноївзаємодії з колегами; створенняінформаційно-освітнього простору з рівноправним доступом усіхпедагогів до інформаційно- освітніхресурсів;готовностідо інноваційноїдіяльності, наданняпріорітетуосвітніхтехнологій;організаціїпошукової ,науково-дослідницькоїроботипедагогів та учнів; формуваннягнучкоїсистемибезперервноїосвітипедагогів;забезпеченняпроходженнякурсівпідвищеннякваліфікаціїпедагогічнихпрацівників на основівивченнязапитів і потреб згідно з планом-графіком КОІПОПК; участіпедагогів НВК у обласнихпрофесійнихформуваннях.Широкіможливості для професійного росту, самореалізації, активізаціїтворчогопошуку педагога передбачаєпроведенняатестації. У 2018-2019 н.р. булоналагоджено систему координуванняпланів курсового підвищеннякваліфікаціїпедагогічних та керівнихпрацівників НВК.   План курсового підвищеннякваліфікаціїпедагогічних та керівнихпрацівників НВК виконано на 100%. Педагоги НВК були слухачами авторських, проблемно-тематичних, дистанційнихкурсів, обласнихмайстер-класів, педагогічнихстудій. Курсипідвищеннякваліфікаціїпройшли: Войналович С.А., ПерехрестТ.Д.,Сердюк Л.В., Жук Г.П.,Телитченко О.М., Реут С.С., Телитченко Н.Я., Жуков М.О. Успішно завершили навчання за сертифікаційною программою обласнихмайстер-класів та педагогічнихстудій: Суслова Ю.Ю., Жуков М.О. Отрималасертифікат про успішнезавершення «Онлайн-курсу для вчителівпочатковоїшколи» на платформі EDERA Сингаєвська Т.О.

  • Використаннясучаснихнаукових психолого-педагогічнихдосягнень, інноваційнихтехнологійпід час проведеннянавчально-виховногопроцесу: Вумовахреформуваннясистемизагальноїсередньоїосвітивиникла потреба змінипідходів до організаціїнауково-методичного супроводупрофесійноїдіяльностівчителя. У 2018-2019н.р. булионовленіметодичніпідходи до роботи з педагогами, а саме: дистанційнаосвіта, адреснінавчальнісемінари, тренінги, підвищеннякваліфікації за новимзмістом і формами, оновленіпрограми, організаційнаспрямованістьметодичноїдопомоги, аналіз, моніторинг.Члени педагогічногоколективу брали участь у методичних заходах та проектах різнихрівнів.
  • виявлення, вивчення, узагальнення та впровадженняперспективногопедагогічногодосвіду: матеріливчителяукраїнськоїмови і літератури Телитченко Н.Я.булипредставлені на району педагогічнувиставку "ОсвітаФастівщини – 2019" у номінації "

«Гуманітарнаосвіта». За підсумкамирайонноїпедагогічноївиставки "ОсвітаФастівщини – 2019" методична розробкавчителяввійшла до анотованого каталогу і розміщена на сайті РМК у рубриці «Методична скарбничка».

  • програмно-методичнезабезпеченнянавчально-виховногопроцесу: основнимзасобомреалізаціїпризначеннязагальноосвітнього закладу є засвоєнняучнямиобов'язковогомінімумузмістузагальноосвітніхпрограм.Реалізаціяосвітньоїпрограмишколиздійснюється через три рівніосвіти:

- початкова освітатривалістючотири роки;

- базовасередняосвітатривалістюп’ятьроків;

- профільнасередняосвітатривалістю три роки.

У закладінаявнийсписок підручників, за якимипрацює школа (комплект підручників);

робота методичної ради школи (план, протоколизасідань ШМР);

робота методичних об’єднань (по кожномуметодоб’єнаннюокрема папка): план роботи, протоколизасідань, методичнірозробки);

матеріалидіяльностіінших форм методичноїроботи (творчихгруп, семінарів-практикумів, проблемнихсемінарів,творчихзвітівучителівтощо);

робота з молодимивчителями;

матеріали з вивчення, узагальнення та поширеннякращогопедагогічногодосвіду;

тематичні папки: сучасний урок; методичнітехнології; загальна дидактика; організаціявиховноїроботи; загальна методика викладання; зразкиоформленняшкільноїдокументації,програмиінноваційноїдіяльності;робота профільнихкласів

  • використанняновітніхтехнологій у роботі з учнями:педагоги НВК активно використовують у роботі з учнямиінтерактивнітехнологіїнавчання; проектнітехнології ;проблемненавчання; технологіяколективнихтворчих справ;груповідискусії;тренінгиспілкування.Заслуговують на увагусучасніпедагогічнітехнології, щовиокремленів КонцепціїНовоїукраїнськоїшколи для застосування у початковійшколі: технологіїформування критичного мислення;ІКТ-технології,парно-груповітехнології,технологіїособистозорієнтованогонавчання, авторськітехнологіївідомихмайстрівпедагогічноїпраці, технологіїрівневоїдиференціації, інтегрованенавчання; ігровітехнології.

7. Управлінська діяльність у навчальному закладі:

  • вивчення стану навчально-виховного процесу: вивчається директором та заступником директора шляхом відвідування уроків, проведенням контрольних зрізів з окремих предметів.
  • динаміка змін навчальних досягнень учнів:при проведенні контрольних зрізів знань більша частина учнів показує позитивну динаміку у навчальних досягненнях.

8. Робота з батьками та громадськістю у навчальному закладі:

  • форми та види роботи з батьками: у роботі з батьками вчителі та вихователі використовували різні форми, що сприяли зближенню педагогів і батьків, допомагали наблизити сім’ю до дитсадка і школи та визначити оптимальні шляхи виховного впливу на дитину. Протягом року планомірно проводилася робота з членами родин вихованців. Вчителі та вихователі постійно спрямовували самоосвіту батьків з різних питань, стимулювали їх прагнення і вміння поповнювати свої педагогічні знання. У процесі спілкування з батьками вихователі намагалися створити атмосферу довіри, враховувати особливості кожної родини. Педагоги проводили з батьками індивідуальні бесіди, консультації, тренінгові заняття, анкетування, Дні відкритих дверей, пропонували їхній увазі виставки дитячих робіт, методичну літературу, залучали до активної участі у підготовці і проведенні свят, конкурсів, екскурсій. У батьківських куточках вихователі систематично розміщували інформацію різноманітної тематики про розвиток, виховання та навчання малюків дошкільного віку, показники сформованості базових якостей особистості; ознайомлення з ефективними методами та прийомами формування у дошкільників різних форм активності; розкриття важливості ролі матері й батька у вихованні хлопчика і дівчинки тощо. Педагоги постійно залучали батьків дітей брати активну участь у житті групи дитячого садка та класу.дієвість роботи батьківських комітетів: протягом року систематично збирались батьківські збори по класах та групах, батьківські комітети надавали велику допомогу в облаштуванні класів та приміщень дитсадка, в оновленні матеріально-технічного забезпечення класів і груп.
  • залучення батьків до участі у навчально-виховному процесі, проведення заходів у навчальному закладі: батьки залучались до активної участі у підготовці і проведенні свят, конкурсів, екскурсій.
  • форми взаємодії з різними установами, організаціями: колектив Великомотовилівського НВК співпрацював з громадськими організаціями «Ініціативна молодь Мотовилівських сіл» та ГО «Громадський актив селища Борова». У школі розроблений план роботи з батьками на 2019-2020 н.р. Підписана тристороння угода про співпрацю у реалізації проекту «Самоврядування дітей, молоді, педагогічної та батьківської громадськості».

Великомотовилівський НВК «заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів – дитячий садок»

Протокол   №_____ від 03 червня   2019 року

Загальних зборів педагогічного колективу, батьківського комітету, ради школи та громадськості

Присутні : члени педагогічного колективу, батьки

Слухали : звіт директора Великомотовилівського НВК       Войналовича С.А. про діяльність в 2018-2019 н.р. (Додаток)

Виступили :

голова батьківського комітету школи Доля Т.О. , яка сказала присутнім про те, що директор НВК ґрунтовно розповів про роботу за рік, успіхи та проблеми і внесла пропозицію оцінити його роботу задовільною.

Ухвалили : роботу директора Великомотовилівського НВК визнати задовільною.

Голова зборів                                              Войналович С.А.

Секретар                                                       Сингаєвська Т.О.